تیک تیک

مفیدترین وبلاگ فارسی

تیک تیک

مفیدترین وبلاگ فارسی

اس ام اس

*اولین بار که عاشقت شدم یادته؟ من یه کرم سیب بودم ،و تو یه کرم ابریشم.من به تو قول دادم دیگه هیچ وقت سیب نخورم،و تو هم قول دادی دور خودت پیله نزنی. ولی نمیدونم چی شد که من طاقت نیاوردم و فقط یه خورده سیب خوردم.تو هم از غصه دور خودت پیله بستی و...حالا دومین باره که عاشقت شدم.ولی حالا من هنوز یه کرم سیبم و تو یه پروانه خوشگل و زیبا.تو پر زدی و رفتی ومن موندم و سیبایی که جایی برای خورده شدنشون نمونده.دیگه از هرچی سیبه متنفرم.

 

*آفتاب باش تا اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی



*هر وقت خواستی به دیدار خودت بروی خدا را یادکن و دستی به قلم ببرآنوقت می توانی خودت رادر آئینه نوشته هایت تماشاکن

 

*فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست...
اما حیف این تازه اول یک زندگیست...
زندگی چیزیست شبیه یک حباب..
عشق آبادیه زیبایی در سراب...
فاصله با آرزو های ما چه کرد...
کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد

 

*وسعت دوست داشتن رو اندازه نگیر ....زیادش هم کم است ...
تنها با آن سیراب شو .... رشد کن ... شکل بگیر ... و کامل شو .
خود دوست داشتن مهم است ... نه زمانش ... نه پایداری اش .
نه مالکیتش ... و نه حد و حدودش ....
سر تو بالا کن ... نگاه کن ...
دوست داشتن خدا رو ببین ...
یاد بگیر که دوست داشتنت را کادو پیچ نکنی ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد