تیک تیک

مفیدترین وبلاگ فارسی

تیک تیک

مفیدترین وبلاگ فارسی

اس ام اس

*گردو خاک تنهایی دلم را با جاذبه نگاهت زدودی...خانه قلبم را از غم پاک کردی... حالا که انقدر زحمت کشیدی بیا این دستمالو بگیر میزم پاک کن

 

* اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته رافراموش نمیکنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم

 

* چون با طلوع ، خورشید متولد می شه و وقتی غروب می کنه با غمهایی که در طول روز جمع کرده از دنیا میره، می دونه که فردایی هست و می تونه باز طلوع کنه و زیبایش و تو آینه ای که غمها رو به دوش می کشه نشون بده و نا امید نشه. پس ما هم می تونیم ... باز طلوع کنیم و بمونیم تا فردا ...

 

*تو کار عشق اگر چه وانمیدم به هیچکی غیر تو بها نمیدم تو کلبه امید ارزوهام بغیر تو کسی رو راه نمیدم بیا و این منو دوباره بشناس که لبریزم توام از عشق احساس میخوام غرق محبت تو باشم بمونم با تو تا دنیا به دنیاست کمی خدا خدا کن یکم واسم دعا کن برای دیدن من زیر پاتو نیگاه کن تماشا داره این با تو شکفتن تو رو خواستن به تو هرگز به تو نگفتن عجیبه این هوای عشق تازه که احساسم به داشتنش مینازه محبت داریو داری زیادی به ایثار تن من دل ندادی دلم میخواست برای تو بمیرم تو این حق چرا

 

*نـه مـی تـونم بگم بـرو نـه مــی تونم بـگم بمـون آخـه من اینجام رو زمین تــــو اوج اوج آسمـون بیشـتری از یه آرزو فراتر از یه خواستنی عشـق تو، تو خون من یه عشـق ناگسستنی

 

*کاش مـی شــــــــــــــــد در کنـارت عاشـق و دیوانــــــــــــــــــــه بـودن بـا دل مســـــــــــــــــت و خرابـت همدل وهــــــــم خانـه بـودن کاش مـی شــــــــــــــــد در خیالـم خـواب ورویـــــــــــــــــای تودیـدن در دل شـب مســــــــــــــــت بــودن

 

*ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد