تیک تیک

مفیدترین وبلاگ فارسی

تیک تیک

مفیدترین وبلاگ فارسی

اس ام اس

* اگه یه روز یه نفر دستت رو گرفت دلت لرزید نترسی ، آخه اون بابا برقیه.

 

* عزیزم! اگه زنبور نیشت زد ناراحت نشو چون خیلی گلی.

 

* من تو رو 30% دوستت دارم ، 25% بدون تو نمیتونم زندگی کنم ، 70% روزمو بهت فکر میکنم ، 45% عاشقتم ، 29% آرزوی منی ، 100% سرکاری.

 

* اگه بگم دیوونتم، اگه بگم عاشقتم، اگه بگم دوست دارم، اگه بگم یه ثانیه از جلوی چشمام دور نمی‌شی، اگه بگم نفسمی، اگه بگم همه هستی منی،‌ برام «لپ‌لپ» می‌خری؟

 

*وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای........

دیدی چی شد؟

وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای.........

بگم؟ نه نمیگم خیلی بد........

وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای.........

تو رو خدا بگو

نه جون تو نمیشه خیلی ضایع هست آخه نمیشه اصلا

وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای

باشه چون اصرار کردی میگم.............ولی

قول بده به کسی نگی که سر کارت گذاشتم

 

*دیگه از چشمام افتادی .فهمیدی ؟

.

.

.

.

.

.

.

افتادی صاف توی قلبم .!

 

*میدونی رمز موفقیت تو زندگی چیه؟

بهت میگم ولی قول بده که به کسی نگی!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

235487646431000210215445054 !

 

*قسم به love پاکم

برای you هلاکم

ای گل ریشه ریشه

i love you همیشه

 

*من منتظرت شدم ولی در نزدی

بر زخم دلم گل معطر نزدی

گفتی که اگر شود می آیم اما

مرد این دل و آخرش به او سر نزدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد