تیک تیک

مفیدترین وبلاگ فارسی

تیک تیک

مفیدترین وبلاگ فارسی

جوک درهم

*هنگام نوشیدن آب ۳ تا بسم اللّه بگویید.زیرا در آب ۳ جن وجود دارد:دوتا هیدروجن و یک اکسیجن.

*یه مهندس مکانیک با یه مهندس کشاورزی ازدواج میکنه . بچشون

تراکتور میشه!

*اگه گفتی Love is Your Face یعنی چی؟

یعنی جمالتو عشقه.

                                          

*به ترکه میگن شنیدیم آدم شدی!ترکه میگه:نامردا شایعه کردن!

 

*گوسفنده نایلون میخوره،شیر پاکتی تولید میکنه!

 

*آبشار رژیم میگیره تف میشه!

 

*اصفهانیه به بچش میگه:اگه همه نمره هات ۲۰ بشه می برمت پارک بستنی

خوردن بچه های دیگرو ببینی.

                                                      

*زاغکی بر روی درختی نشسته بود و چیزبرگر می خورد، روباهی آمد و گفت:

ای ول،چه سری،چه دمی،عجب تریپ خفنی،مشکی رنگه عشقه،یه آواز بخون

حال کنم! زاغک ساندویچ را زد زیر بغلش و گفت: برو داداشتو بپیچون ، من

خودم کلاس چهارمم!

 

*بچه: مامان من چه جوری به دنیا آومدم؟
مادر: بابات خر شد اومد خواستگاری من، من هم خر شدم قبول کردم باهاش ازدواج کردم، بعدهم خر تو خر شد، تو دنیا اومدی

 

*یک تهرانی داشت برای یک آبادانی خالی می بست، میگه: من یک سگ دارم که وقتی میخواد بیاد تو خونه در میزنه!
آبادانیه میگه: ولک، مگه کلید نداره ؟

 

*مرد : تو چطوریه که ما وقتی دعوامون میشه عصبانی نمیشی؟
زن : آخه من خودمو کنترل می کنم
مرد : چه جوری؟
زن : میرم کاسه توالت را میشورم
مرد : این چه ربطی به دعوای ما داره؟
زن : آخه اونو با مسواک تو می شورم

                                              

*اولی : آقا این همسایه ما عجب آدم بی ملاحظه ای هستش! ساعت دو بعداز نصفه شب با مشت می کوبید به دیوار اتاقمان
دومی : عجب مردم آزارهایی هستند حتما نذاشت بخوابی
اولی : نه، خوشبختانه خواب نبودم داشتم شیپور تمرین می کردم

 

*به ترکه می گن وقتی یونس گم شد چی شد؟
میگه سازمان یونس کو تاسیس شد

 

*رشتیه زنش می افته توی چاه میگه هر کی درش بیاره مال خودش

                                                

*یه نفر داشته توی دریا غرق میشده، بلند بلند داد میزده: کمک، من شنا بلد نیستم! ترکه داشته رد میشده میگه: حالا منم تنیس بلد نیستم، باید داد بزنم؟!!!

 

*سه تا پیرزن تصمیم می گیرن شوهر کنن! یه آگهی می دن تو روزنامه: با یکی ازدواج کن... 2 تا جایزه بگیر!!!

 

*زنه از شوهرش می پرسه از چیه من بیشتر خوشت می آد؟ از صورت زیبا و یا هیکل متنا سبم؟مرده یه نگاهی به سر تا پای زنش می ندازه و میگه از اعتماد به نفست!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد